{"id":597,"date":"2017-05-10T16:26:27","date_gmt":"2017-05-10T16:26:27","guid":{"rendered":"http:\/\/www.feg.ro\/ro\/scoala_postliceala_feg_iasi\/?p=597"},"modified":"2019-07-31T07:28:37","modified_gmt":"2019-07-31T07:28:37","slug":"analist-programator","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.feg.ro\/ro\/scoala_postliceala_feg_iasi\/analist-programator\/","title":{"rendered":"Analist programator"},"content":{"rendered":"
Este cel care:<\/strong><\/p>\n Trebuie sa cunoasca foarte bine specificul activitatii firmei pentru care lucreaza, sa discute cu managerii sau cu specialistii pentru determinarea precisa a naturii muncii si pentru a o diviza in parti componente.Pregateste grafice si diagrame care vor constitui prezentarea noului sistem in termenii pe care managerul si personalul specializat ii pot intelege.Daca sistemul este acceptat, analistul pregateste terenul programatorului (specificari detaliate ale inregistrarilor, fisierelor si documentelor utilizate in procesare etc.) si lucreaza in colaborare cu programatorul sau singur in elaborarea propriu-zisa de programe.<\/p>\n Unde lucreaza:<\/a><\/strong><\/p>\n Plan de invatamant –\u00a0Anul I<\/strong> Modulul I: Comunicare profesionala in limba moderna Plan de invatamant – Anul II<\/strong><\/p>\n Modulul I: Modelarea sistemelor informatice.\n
\n
\n Domeniul: Informatica<\/strong>
\nCalificarea: Analist programator<\/strong><\/p>\n
\nModulul II: Comunicare profesionala
\nModulul III: Managementul calitatii
\nModulul IV: Sisteme de calcul si retele de calculatoare.<\/a>
\nModulul V: Proiectarea algoritmilor.
\nModulul VI: Limbaje de programare.
\nModulul VII: Programare modulara.
\nModulul VIII:\u00a0Metode si tehnici clasice de programare.
\nModulul IX: Programarea orientata obiect.
\nModulul X: Conceperea produselor multimedia
\nModulul XI: Crearea site-urilor Web.
\nModulul XII: Baze de date<\/p>\n
\nModulul II: Proiectarea sistemelor informatice.
\nModulul III: Implementarea sistemelor informatice.
\nModulul IV: Managementul proiectelor<\/p>\n\n\t\t